Strategiske partnerskaber er win-win for naturen og din forretning

Vi hjælper virksomhederne – og virksomhederne hjælper WWF – med at stoppe forringelsen af  jordens naturlige økosystemer og bygge en fremtid, hvor mennesker lever i harmoni med naturen. Det gør vi ved at bevare verdens biologiske forskellighed og ved at sikre, at der er tilstrækkelige med genanvendelige naturressourcer samt fremme reduktionen af forurening og overforbrug.

WWF’s strategiske partnerskaber hjælper din virksomhed med transformerende samarbejder. Det kan fx være:

• mindske jeres påvirkning på klima, miljø og natur.
  • arbejde med logistikkæder for at transformere sektorer og markeder for globale råvarer – såsom fisk og skaldyr, palmeolie, soja, træ og bomuld.
  • fremme miljøbevidsthed og bæredygtig praksis blandt virksomhedens kunder, medarbejdere, ledere i industrien og andre stakeholder.
  • Øge opmærksomheden på at virksomheden sammen med WWF arbejder aktivt for bl.a. en bedre natur og for dyrene.

Strategiske partnerskaber udvikles i tæt samarbejde med din virksomhed. Ring til os, hvis du vil høre mere. Sammen kan vi nå markante resultater.

Vi arbejder bl.a. sammen med følgende virksomheder, der støtter WWFs projekter i ind-og udlandet:

• Topsøe
  • Carlsberg Breweries A/S