STØT NATUREN FAST

Din støtte gør en stor forskel. Fra dag ét kommer den på arbejde, og  måned efter måned er du med til at redde klodens truede arter.

Læs vores betingelser og privatlivspolitik her

Hjælp naturen

Støt WWF fast hver måned

Med din støtte hjælper du os med at redde og genskabe verdens hårdt prøvede natur. Vi skal være hurtige og effektive for at følge med de kolossale prøvelser, der rammer naturen – både herhjemme og ude i verden. Derfor er din støtte helt essentiel.  Og jo flere der tager aktivt valg, jo stærkere står vi.

Det er vigtigt for os, at du kan følge med i den forskel, du gør.

Derfor modtager du fire gange om året magasinet, ”Levende Natur” med masser af fascinerende artikler om vores projekter i hele verden.

I vores nyhedsbrev ‘Naturen kalder’ holder vi dig løbende opdateret med aktuelle nyheder.

Din støtte er fradragsberettiget. Send os dit CPR-nummer, så indberetter vi automatiske din støtte til SKAT.

Du kan få skattefradrag for op til 17.700 kr årligt.

Sådan bruger vi pengene

Vi sørger for at bruge din støtte med omtanke. Og vi lover dig, at din støtte gør nytte, der hvor behovet er størst.

Langt størstedelen af din støtte går til vores projekter rundt omkring i verden. Det kan fx være bevarelse af dyrenes levesteder, bekæmpelse af skovbrande og plastikindsamling. Bare for at nævne nogle eksempler.

En del af din støtte går også til at gå i dialog med politikerne omkring endnu mere naturvenlig lovgivning. Og så går en del af bidragene også til at skaffe endnu mere støtte fra danskerne, engagere flere i kampen for naturen og fortælle om Jordens sande tilstand. For at vi kan gøre en større forskel nu – og i fremtiden.

En lille del af dit bidrag går til at drive organisationen og give WWF et sted at bo.