25/11/2020

GÅ BLACK FRIDAY AMOK I VORES WEBSHOP

Vi har sat priserne OP på udvalgte varer i vores webshop, fordi vores forbrug har en pris. Tilbagegangen af arter og ødelæggelsen af dyrenes levesteder er accelereret. Køb derfor dine varer til overpris hos os og støt vores arbejde for at bevare og beskytte klodens vidunderlige natur.

Fredag d. 27. november er det Black Friday. Det amerikanske tilbudsfænomen, som detailhandlen i Danmark i den grad har taget til sig. Der er procenter på alt fra støvsugere til biler – alt sammen for at få os til at forbruge mere.

I år hopper vi med på vognen og leger også med procenterne i vores webshop. Vi har fremhævet nogle af vores mest populære varer og sat dem 68 procent op i pris.

Pengene, vi tjener i dag, går til vores arbejde med at beskytte og bevare klodens fantastiske natur. For det er der i alarmerende grad behov for.

Hvorfor 68 procent?

Det er ikke tilfældigt, at vi sætter priserne 68 procent op. WWF’s nyeste Living Planet Report 2020 viser, at på knap 50 år er undersøgte bestande af vilde dyr på jorden i gennemsnit faldet med 68 procent. Et skræmmende nøgletal, der vidner om menneskers manglende forbindelse til naturen.

Forbrug til gavn for naturen

I tidligere år har vi, i lighed med mange andre gode kræfter, råbt vagt i gevær omkring Black Friday og kampagnes evne til at få os til at købe mere, end vi egentlig har brug for. Skal du derfor bruge penge på denne fredag, så gør det i vores webshop. Her kan du købe lækre og bæredygtige varer til overpris.

Pengene går til kampen for at stoppe naturkrisen og vende tilbagegangen af klodens vilde og vidunderlige arter.

Tag mig til webshoppen

Jeg vil være Naturvogter (støt WWF fast hver måned)