Bliv tatoveret og hjælp verdens vilde dyr

Den 17. til 24. maj 2024 deltog tatovører landet over i kampagen “Vi tusser for dyrene”. I løbet af ugen tussede de truede dyr og donerede indtægterne til WWF Verdensnaturfondens arbejde med at passe på dem. Læs mere om kampagnen her på siden og tilmeld dig allerede nu til næste års kampagne.

Vær med til at sikre, at vores truede dyr ikke forsvinder

Verdens vilde dyr og det, de symboliserer, har altid været en stor del af tattoo-kulturen. Desværre uddør vores vilde dyr hurtigere, end nogensinde før. Faktisk er mere end 44.000 dyrearter truede af udryddelse hvis ikke vi hjælper dem.

Tilmeld dig som tatovør

Tilmeld dig allerede nu som tatovør til kampagnen i maj 2025, så kontakter vi dig inden kampagnen.

Har du flere spørgsmål? Kontakt os her.
E-mail: info@wwf.dk eller telefon: +45 3536 3635

Tatovør
Afkrydsningsfelter
Ved udfyldelse af denne formular accepterer jeg, at WWF må kontakte mig ang. kampagnen.

Spørgsmål og svar

Du tilmelder dig ganske enkelt via formularen her på siden. Alle tatovører kan være med, så længe du er registreret som tatovør hos Sikkerhedsstyrelsen. Vi kontakter alle tatovører inden kampagnen starter i 2025.

Du kan se en liste over alle tilmeldte tatoverer her på siden sammen med deres kontaktoplysninger. Kontakt den tatovør, du gerne vil tatoveres af, direkte for at aftale en tid til at få lavet en tatovering. Når du er blevet tatoveret betaler du hos tatovøren, der derefter donerer det samlede beløb, de samler ind ved at tatovere dyr i løbet af ugen, til WWF.

Du kan finde den internationale liste over truede arter her: https://www.iucnredlist.org/

Pengene du donerer går til WWF Verdensnaturfonden arbejde med at beskytte klodens vilde dyr og og den natur de er afhængige af.

Når ugen er overstået donerer du det samlede beløb, du har samlet ind ved at tatovere dyr, via formularen nederst på siden.

Doner indsamlet beløb

Har du yderligere spørgsmål?

Så er du altid velkommen til at kontakte os:

Rie Kromann
Projektleder