Deprecated: trim(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /var/www/www.wwf.dk/www/wp-content/plugins/wordpress-seo/src/presenters/canonical-presenter.php on line 49
09/12/2021

Levende Natur december 2021

I dette nummer af Levende Natur stiller vi 5 skarpe til manden i spidsen, generalsekretær Bo Øksnebjerg. Det er også i decemberudgaven, du kan læse om 12 triumfer for verdens natur fra året der gik, som involverer både H.K.K Kronprinsesse Mary, floddelfiner og Grønlands mest fotogene hval. Og du kan følge med, når Tomas Kabarebe fra Uganda fortæller om livet som krybskytte, og om hvordan et WWF-projekt har ændret hans liv til det bedre.

Dyk med under havoverfladen, og læs hvordan en ny opfindelse redder havskildpadder fra druknedøden, og tag med på en rejse, hvor vi ser nærmere på, hvad der sker med de migrerende dyr i takt med klimaændringerne.

Vi har også fået en snak med radiovært Iben Maria Zeuthen, om det mærkelige fænomen solastalgia – en melankoli, vi kan rammes af, når vi er i naturen. Læs interviewet bagest i magasinet.

Rigtig god fornøjelse!