Du kan også hjælpe verdens dyr og natur!

Det er vores fælles ansvar at sørge for, at klodens fantastiske natur og mangfoldighed af arter består, og det er kun i fællesskab, at vi virkelig kan gøre en forskel.

Vi arbejder for din - og dine børns fremtid

WWF arbejder for en bæredygtig fremtid, hvor mennesket lever i harmoni med naturen. Vi arbejder for, at der er nok ressourcer til de kommende generationer i alle lande på kloden. Verden over er naturen under pres. Regnskove bliver ryddet, havene tømt for fisk og udledningen af drivhusgasser vender op og ned på klimaet.

Med din støtte kan vi fortsætte med at gennemføre projekter for at sikre, at truede arter som tigre, pandaer og gorillaer ikke går tabt og forsvinder fra verden.

Støt fast

Sådan bruger vi pengene

Vi gør vores yderste for, at de bidrag vi modtager fra medlemmer, partnerskaber og som enkeltdonationer gør størst mulig nytte, der hvor der er brug for det.

For at vi kan levere den bedste indsats nu og i fremtiden, går en del af bidragene til fortsat at skaffe bidrag fra medlemmer samt oplyse om tilstanden på vores planet. En mindre del af dit bidrag går til at drive organisationen. Resten, og det er langt den største del, går til projekterne rundt om på kloden.