Pant for naturen

I Danmark er vi egentlig ret gode til at pante. Alligevel forsvinder 170 millioner flasker og dåser hvert år, fordi de ikke afleveres i flaskeautomaten. Plastik, der ender i naturen, er til fare for både dyr og mennesker, og når flasker ikke genanvendes, skal vi bruge flere af klodens ressourcer på at lave nye.​

Derfor skyder WWF, i samarbejde med Coca-Cola, nu gang i Panda Pant 2024 – årets kollektive pantindsamling til fordel for naturen.

Donér din pant til naturen

Du kan være med til at gøre en forskel for naturen næste gang du panter! Alt du skal gøre er at donere beløbet på din flaskebon til WWF via MobilePay 66135.

WWF er verdens største naturbevarende organisation, og din donation bliver bl.a. brugt på at beskytte og genoprette tabt natur.

Du kan læse mere om vores arbejde her.​

Sammen samler vi mere Panda Pant

Fem danske influencers går forrest i årets kollektive pantindsamling.
Du kan støtte deres indsamling ved at skrive deres navn i kommentarfeltet, når du donerer din pant via MobilePay.

Nanna

@nannaliljekvist

Støt Nannas indsamling – skriv ”nanna” som kommentar på MobilePay, når du donerer din Panda Pant til WWF.

Sæþór

@kristsson

Støt Sæþórs indsamling – skriv ”kristsson” som kommentar på MobilePay, når du donerer din Panda Pant til WWF.

Maria

@mariamainz

Støt Marias indsamling – skriv ”maria” som kommentar på MobilePay, når du donerer din Panda Pant til WWF.

Felix

@felixtsmith

Støt Felix’ indsamling – skriv ”felix” som kommentar på MobilePay, når du donerer din Panda Pant til WWF.

Alexandra

@alexandra_staffensen

Støt Alexandras indsamling – skriv ”alexandra” som kommentar på MobilePay, når du donerer din Panda Pant til WWF.

Rasmus

@rasmusbrohave

Støt Rasmus’ indsamling – skriv ”rasmus” som kommentar på MobilePay, når du donerer din Panda Pant til WWF.

Karina

@karinahvidarensbach

Støt Karinas indsamling – skriv ”karina” som kommentar på MobilePay, når du donerer din Panda Pant til WWF.

Kom til koncert for en flaskebon!

Den 13. maj spiller Mina Okabe og Mumle i Byhaven i København, og du kan komme med – alt du skal gøre er at medbringe en flaskebon på min. 50 kr.  i døren.​

Tilmeld dig her