Vil du gi’ din højre arm for verdens truede dyr?

I forbindelse med Endagered Species Day 2024, vil en række tatovører landet over tusse udrydningstruede dyr og donere pengene til WWF Verdensnaturfondens arbejde med at passe på dem.

Verdens vilde dyr forsvinder hurtigere, end nogensinde før. Faktisk er mere end 44.000 dyrearter truede af udryddelse, og bare i Danmark risikerer vi at miste 00 arter for evigt, hvis ikke vi hjælper dem.

TILMELDTE TATOVØRER

Er din tatovør ikke tilmeldt? Så kan de gøre det her.

Jylland

Fyn

Sjælland og øerne

Top 20 truede dyr vi tatoverer

• Se alle dyr her

Hvad går pengene til?

Pengene går til WWF’s arbejde for at beskytte og bevare verdens natur og truede arter. Vores kamp for dyrene spænder lige fra sumatranæsehornet i Asien, vis bestand i dag kun lyder på 80 individer, til den truede sommerfugl, Okkergul Pletvinge, som tidligere var at spotte flere steder i det danske landskab, men nu er i stærk tilbagegang.

Donationen er altså med til at støtte både naturbevarelse- og genopretning ude i verden og her i Danmark.

Vi sørger for at bruge støtten med omtanke. Og vi lover dig, at din støtte gør nytte, der hvor behovet er størst.